Dostawy i płatności

ZAMAWIANIE MIĘSA PRZEZ INTERNET JESZCZE NIGDY NIE BYŁO TAKIE PROSTE:

1. WYBÓR KATEGORII PRODUKTÓW

Zdecyduj na jakie mięso masz dzisiaj ochotę. Wybierz spośród dostępnych kategorii produktów korzystając z zakładki w menu „Produkty”, wpisz nazwę szukanego produktu do inteligentnej wyszukiwarki „Szukaj w sklepie” na górze strony lub skorzystaj z rozbudowanej i wygodnej opcji filtrowania, by szybko i precyzyjnie dotrzeć do interesującego Cię produktu.

2. WYBÓR KONKRETNEGO PRODUKTU

Możesz wybierać spośród dostępnych grup produktów Dla Konesera, Wołowina, Jagnięcina, Drób premium, Wieprzowina czy Mięsa egzotyczne. Wybierz kraj pochodzenia, gramaturę, rekomendowaną technikę obróbki termicznej itp. Wystarczy dokonać wyboru produktu, który spełnia Twoje wymagania i umieścić żądaną ilość w koszyku.

Wszystkie produkty sprzedajemy na sztuki, każdy produkt posiada opis ze specyfikacją techniczną oraz informacje o pochodzeniu, o jakości i zaletach produktu.

Po dokonaniu wyboru kontynuuj zakupy lub przejdź bezpośrednio do „Kasy”.

3. KONTO KLIENTA

Możesz dokonywać zakupów bez zakładania konta Klienta. Ale zachęcamy do jego założenia co ułatwi Ci śledzenie przesyłki oraz kolejne zakupy. Aby założyć konto przejdź do REJESTRACJI.

Możesz także zalogować się przez swoje konto Google lub Facebook.

Na koncie Klienta będzie zapisywana historia Twoich zamówień. Możesz zbierać punkty w naszym programie lojalnościowym . Zebranymi punktami możesz płacić przy kolejnych zamówieniach!

Jako stały Klient zaloguj się za pomocą swojego adresu e-mail i ustalonego przez Ciebie hasła.

4. WYSYŁKA I METODA PŁATNOŚCI

Koszyk przedstawia przegląd wybranych przez Ciebie produktów i daje możliwość dokonania ostatecznych poprawek.

Podaj dane kontaktowe oraz adres do dostawy.

Przesyłkę dostarczymy do Ciebie kurierem UPS na terenie całego kraju. Dajemy gwarancję, że będzie ona przygotowana z największą starannością, z zachowaniem zasad bezpieczeństwa żywności oraz z zapewnieniem odpowiednich warunków chłodniczych.

Następnie wybierz wygodną dla Ciebie metodę płatności spośród następujących opcji:

- płatność elektroniczna PayU oraz Przelewy24;

- płatność kartą płatniczą;

- przelew elektroniczny tradycyjny.

W przypadku płatności kartą kredytową wprowadź wszystkie istotne dane. Płacąc kartą Mastercard lub VISA, przygotuj swój kod bezpieczeństwa.

5. TERMIN DOSTAWY

Przesyłkę będziemy starali się wysłać do Ciebie jak najszybciej po wpłynięciu zamówienia.

Zamówienia przyjmujemy cały tydzień, a wysyłki  realizowane są do poniedziałku do czwartku. W szczególnych przypadkach, po uzgodnieniu jest możliwa wysyłka w piątek z dostawą w sobotę.

Zamówienia złożone od poniedziałku do środy do godziny 15:30 zaczynamy przygotowywać w dniu wpłynięcia zamówienia (porcjujemy, pakujemy). Kurier odbiera gotowe paczki następnego dnia do godz 14:00 i dostarcza je do Ciebie w kolejnym dniu (opcja ekspresowa z dostawą w przeciągu 24h.). Jeśli złożysz zamówienie po 15:30 będzie ono przygotowane wraz z zamówieniami z kolejnego dnia ponieważ magazyn kończy przygotowanie produktów właśnie o tej godzinie. Zamówienia złożone od czwartku do niedzieli są wysyłane w poniedziałek z dostawą na wtorek.

Jeśli chcesz ustalić jakiś konkretny, dogodny dla Ciebie dzień dostawy umieść proszę taką informację w komentarzu podczas składania zamówienia lub powiadom nas telefonicznie.

O ewentualnych opóźnieniach poinformujemy Cię niezwłocznie mailowo oraz telefonicznie.

UWAGA! Upewnij się, że przesyłkę możesz odebrać w ustalonym dniu dostawy.

6. POTWIERDZENIE

Przed ostateczną wysyłką zamówienia sprawdź ponownie wszystkie szczegóły.

Po wysyłce otrzymasz potwierdzenie zamówienia na podany adres e-mail.

W razie pytań lub wątpliwości skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta, który chętnie udzieli Ci wszystkich informacji o zamówieniu. BOK działa w godzinach 8:00-16:00 od poniedziałku do piątku.

 

Życzymy Smacznego!

 

Sprawdź stan połączenia z internetem