Zobacz wszystkie ()
Brak wyników wyszukiwania.
0 Ulubione

Dostawy i płatności

1. Konto Klienta

Możesz dokonywać zakupów bez zakładania konta Klienta. Ale zachęcamy do jego założenia co ułatwi Ci śledzenie przesyłki oraz kolejne zakupy. Aby założyć konto przejdź do rejestracji.

W wygodnym panelu Klienta znajdować się będzie historia twoich zamówień, zapisane ulubione produkty, przepisy z bloga Stekopedia oraz indywidualnie przyznane kody rabatowe.

Zaletą jest także to, że składając kolejne zamówienia nie będziesz musiał za każdym razem podawać danych do wysyłki.

Dodatkowo dostępne będą funkcjonalności Kart Podarunkowych: podgląd zamówionych kart podarunkowych, które w dowolnym momencie będziesz mógł przesyłać na maila do kogo chcesz w ramach super prezentu. Przesyłając kartę podarunkową możesz podać imię obdarowywanego i napisać treść życzeń.

A najważniejsze, że robiąc zakupy po zalogowaniu na konto, za każdy zakup otrzymasz punkty w Programie Lojalnościowym BBQ.PL, którymi możesz płacić przy kolejnych zakupach.

2. Wysyłka i termin dostawy

Podaj dokładne dane kontaktowe oraz adres do dostawy. Sprawdź czy dane się zgadzają. WAŻNE: nr domu i mieszkania oraz kod pocztowy!

  • Przesyłkę dostarczymy do Ciebie kurierem DPD lub DPD Food na terenie całego kraju. Dajemy gwarancję, że będzie ona przygotowana z największą starannością, z zachowaniem zasad bezpieczeństwa żywności oraz z zapewnieniem odpowiednich warunków chłodniczych. W przypadku DPD i DPD Food korzystamy z usługi dostawy ekspresowej następnego dnia po wysłaniu (dostawa do 24h od nadania wysyłki), aby Twoje produkty dotarły do Ciebie jak najszybciej. W momencie nadania przesyłki otrzymasz informacje o numerze listu przewozowego do śledzenia. W dniu doręczenia otrzymasz także powiadomienie z numerem kontaktowym do kuriera, żeby być z nim w kontakcie w razie potrzeby. 
  • Zamówienia przyjmujemy cały tydzień, a wysyłki  realizowane są do poniedziałku do czwartku. W szczególnych przypadkach, po uzgodnieniu jest możliwa wysyłka w piątek z dostawą w sobotę.
  • Zamówienia złożone od poniedziałku do środy do godziny 15:30 zaczynamy przygotowywać w dniu wpłynięcia zamówienia (porcjujemy, pakujemy). Kurier odbiera gotowe paczki następnego dnia do godz 14:00 i dostarcza je do Ciebie w kolejnym dniu (opcja ekspresowa z dostawą w przeciągu 24h. od nadania wysyłki). Jeśli złożysz zamówienie po 15:30 będzie ono przygotowane wraz z zamówieniami z kolejnego dnia ponieważ magazyn kończy przygotowanie produktów właśnie o tej godzinie. Zamówienia złożone od środy po 15:30 do niedzieli są wysyłane w kolejny poniedziałek z dostawą na wtorek.

Jeśli otrzymasz powiadomienie o wysyłce zamówienia powinno być u Ciebie następnego dnia (do 24h od nadania wysyłki).

Jeśli chcesz ustalić jakiś konkretny, dogodny dla Ciebie dzień dostawy umieść proszę taką informację w komentarzu podczas składania zamówienia lub powiadom nas telefonicznie.

O ewentualnych opóźnieniach poinformujemy Cię niezwłocznie mailowo oraz telefonicznie.

UWAGA! Upewnij się, że przesyłkę możesz odebrać w ustalonym dniu dostawy.

3. Metody płatności

Wybierz wygodną dla Ciebie metodę płatności spośród następujących opcji:

  • płatność elektroniczna PayU oraz Przelewy24;
  • płatność kartą płatniczą;
  • przelew elektroniczny tradycyjny.

W przypadku płatności kartą kredytową wprowadź wszystkie istotne dane. Płacąc kartą Mastercard lub VISA, przygotuj swój kod bezpieczeństwa.

4. Potwierdzenie

Przed ostateczną wysyłką zamówienia sprawdź ponownie wszystkie szczegóły.

Po wysyłce otrzymasz potwierdzenie zamówienia na podany adres e-mail.

W razie pytań lub wątpliwości skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta, który chętnie udzieli Ci wszystkich informacji o zamówieniu. BOK działa w godzinach 8:00-16:00 od poniedziałku do piątku.

Życzymy Smacznego!



Menu

Menu

Zobacz wszystkie ()
Brak wyników wyszukiwania.

Aby dodać do ulubionych musisz być zalogowany.

Zaloguj się