FAQ

LISTA NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANYCH PYTAŃ PRZEZ NASZYCH KLIENTÓW

JAK MOGĘ SIĘ Z WAMI SKONTAKTOWAĆ?

Jest wiele możliwości. Szczegółowe dane teleadresowe znajdują się w zakładce KONTAKT. Możesz skontaktować się z nami drogą mailową wysyłając wiadomość na adres sklep@bbq.pl lub przez formularz kontaktowy. Twoje zapytanie zostanie rozpatrzone najszybciej jak to jest możliwe przez jednego z naszych doradców Klienta! Możesz również skontaktować się z nami na naszej stronie na Facebooku lub Instagramie. Jeśli masz pilne zapytanie nie wahaj się i dzwoń. Doradca z Biura Obsługi Klientów jest dostępny pod telefonem: +48 606 351 072. Telefonicznie można się z nami skontaktować od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00.

CO SKŁADA SIĘ NA KOSZT PRZESYŁKI?

Staramy się stworzyć najlepsze warunki dla Twojego mięsa podczas transportu paczki. W przypadku zarówno świeżego jak i mrożonego mięsa niezbędne jest odpowiednie zabezpieczenie temperatury na co składa się karton, dobrze izolowane opakowanie styropianowe, podkładki chłodzące i wysokiej jakości opakowanie próżniowe zapewniają świeżość mięsa. Dodatkowo realizowana jest przesyłka kurierska ekspresowa (z dostawą następnego dnia) żeby jak najszybciej dotarła do Klienta i żeby łańcuch chłodniczy pozostał zachowany. Każda paczka jest starannie, ręcznie pakowana i dokładnie sprawdzana przed wysyłką. 

CZY MROŻENIE WPŁYWA NA JAKOŚĆ MIĘSA?

Profesjonalne (szybkie) zamrażanie mięsa w bardzo niskiej temperaturze (-18°C) gwarantuje utrzymanie najwyższej jakości kulinarnej mięsa. Mięso zamrożone profesjonalnie można przetrzymywać w zamrażarce przez wiele miesięcy. To jest atrakcyjna opcja dla tych, którzy część zakupionego mięsa zamierzają wykorzystać później niż w kilka dni od dostawy. Trzeba też pamiętać o powolnym rozmrażaniu przed przygotowaniem (np. dzień przed przygotowaniem można włożyć do lodówki, aby powoli mięso się rozmroziło).
Nasze produkty mrozimy profesjonalnie !

CZY MOGĘ KUPIĆ WASZE PRODUKTY W SKLEPIE STACJONARNYM?

BBQ.PL to sklep internetowy i nie posiadamy swojego firmowego sklepu stacjonarnego. Możesz składać zamówienia przez całą dobę na naszej stronie internetowej. 
Produkty pod naszą marką Tendermeat dostarczamy jednak także do wiodących sieci detalicznych w Polsce takich jak Auchan lub Carrefour. 

JAK MOGĘ PRZYRZĄDZIĆ ZAKUPIONE PRODUKTY?

Zapraszamy do skorzystania z bazy przepisów i porad kulinarnych na naszej stronie PRZEPISY.

CZY MOGĘ ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE TELEFONICZNIE?

Tak w godzinach pracy biura od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00 można złożyć zamówienie telefonicznie w dowolnym momencie.
Nasi doradcy klienta chętnie doradzą w kwestii doboru właściwego steka lub innego produktu.  Odpowiedzą na wszelkie pytania dotyczące mięsa i warunków dostawy. Zadzwoń. Z przyjemnością przyjmiemy Twoje zamówienie.

JAK PORCJOWANE I PAKOWANE SĄ WASZE PRODUKTY?

Produkty zarówno Polskie jak i  importowane sprzedajemy w następujących wariantach:
•    porcjujemy w zakładzie na steki i pakujemy próżniowo w vacuum;
•    oferujemy w całości, w elementach.

JAK ZABEZPIECZACIE PRZESYŁKĘ?

Wszystkie nasze przesyłki są odbierane przez kuriera UPS codziennie około godziny 14:00. Nasze towary pakujemy do specjalnych pojemników, wypełnionych elementami chłodzącymi. Liczba wkładów chłodzących zależy od temperatury zewnętrznej i ilości produktów, od tego czy zamawiany produkt jest mrożony czy chłodzony. W ten sposób zapewniamy, że łańcuch chłodniczy nie zostanie przerwany przez cały czas dostawy. 

JAK DZIAŁA ŚLEDZENIE PRZESYŁEK?

Każda paczka otrzymuje unikalny numer śledzenia przesyłki od UPS. Ten numer otrzymasz od nas e-mailem w dniu wysyłki. Wpisując na stronie UPS numer śledzenia przesyłki, możesz sprawdzać na jakim etapie jest aktualnie dostawa. 

CZY PRZESYŁKĘ MUSZĘ ODBIERAĆ OSOBIŚCIE?

Ponieważ pracujemy z artykułami spożywczymi wymagającymi odpowiedniej temperatury przechowywania uzgadniamy z Tobą dokładny termin dostawy. Więcej szczegółów na temat terminów realizacji znajdziesz w zakładce DOSTAWY I PŁATNOŚCI w punkcie 5 TERMIN DOSTAWY. Prosimy o zrozumienie, że nie możemy po prostu zostawiać przesyłki przed drzwiami jeżeli chcemy zachować trwałość i świeżość produktów :). Jeśli chcesz, żebyśmy zostawili przesyłkę na przykład u Twojego sąsiada, upewnij się, że będzie ona przechowywana u niego w chłodnym miejscu do czasu aż będziesz mógł ją odebrać.

JAKIE SĄ DŁUGOŚCI TERMINÓW PRZYDATNOŚCI DO SPOŻYCIA WASZYCH PRODUKTÓW?

Długość terminów przydatności do spożycia poszczególnych produktów różni się w zależności od rodzaju i gatunku mięsa, od tego czy produkt jest mrożony czy chłodzony. Szczegółowe informacje na ten temat można znaleźć w zakładce „Szczegóły produktu” na stronach produktów. Ponadto na etykiecie produktu wskazujemy termin przydatności poszczególnych produktów.
•    Gwarantujemy minimalny okres przydatności do spożycia wynoszący 7 dni w przypadku chłodzonych steków wołowych.
•    W przypadku chłodzonych elementów wołowych przeznaczonych do dojrzewania minimalny okres trwałości 14 dni. 
•    Minimalny okres przydatności do spożycia dla jagnięciny chłodzonej wynosi 7 dni.
•    Gwarantujemy minimalny okres trwałości 90 dni dla produktów mrożonych.

JAK WYGLĄDA PROCES REKLAMACJI?

Dla nas kluczowa jest Twoja satysfakcja i zadowolenie z produktu.
Jeśli nie jesteś zadowolony, ponieważ Twoje towary są uszkodzone lub rozmrożone! Nie ma problemu! Składając reklamację, zwróć uwagę na następujące kwestie, aby proces przebiegł jak najsprawniej:
Wszystkie reklamacje i skargi przyjmujemy telefonicznie w ciągu 24 godzin od odebrania przesyłki. Prosimy o pozostawienie zareklamowanych produktów w oryginalnym opakowaniu i przechowanie ich w warunkach chłodniczych, dopóki problem nie zostanie wyjaśniony.
Oczywiste uszkodzenia techniczne opakowania powstałe podczas transportu muszą zostać niezwłocznie zgłoszone dostawcy i potwierdzone przez dostawcę przesyłki. Uszkodzenia powstałe podczas transportu, które nie były od razu zauważone, muszą zostać zgłoszone przewoźnikowi na piśmie w ciągu 24 godzin.
Uzasadnione wady produktu zostaną przez nas uwzględnione (wykonaj i wyślij do nas zdjęcia produktu i etykiety z terminem przydatności), a produkty niezwłocznie zostaną wymienione i dostarczone. 
Niestety nie jesteśmy już w stanie uwzględnić reklamacji towarów, których wady nie zostały zgłoszone w wyżej wymienionym terminie. 
Prosimy miej na uwadze to, że mięso jest towarem biologicznym i pewne kwestie jakościowe mogą się wydarzyć nawet jeśli było prawidłowo przechowywane i jest w terminie. 

Więcej na temat procesu reklamacji znajduje się w REGULAMINIE sklepu internetowego § 11.

CO MAM ZROBIĆ JEŚLI OTRZYMAŁEM NIEWŁAŚCIWY TOWAR LUB BRAKUJE PRODUKTÓW?

Z reguły każde zamówienie jest kilkakrotnie sprawdzane przez naszych pracowników. Błędy mogą się jednak zdarzyć. Jeśli w zamówieniu znajdziesz produkty inne niż zamówione, umieść towar w chłodnym miejscu i niezwłocznie poinformuj nas o tym (w ciągu 24 godzin).
W przypadku brakujących produktów jeśli karton jest nienaruszony i brakuje jednej lub więcej pozycji, prosimy o natychmiastowe powiadomienie mailem lub telefonicznie.

PRZESYŁKA DOCIERA Z OPÓŹNIENIEM CZY MIĘSO BĘDZIE NADAWAŁO SIĘ DO SPOŻYCIA?

Nasze testy przechowalnicze wykazały, że wysyłane przez nas paczki gwarantują chłodzenie do 48 godzin. Ponieważ zazwyczaj realizujemy dostawę w ciągu 24 godzin, jest odpowiedni zapas czasowy i można zaakceptować spóźnioną przesyłkę. Jeśli produkty są chłodne w momencie dostawy, mięso jest bezpieczne do spożycia. 

JAK WYGLĄDA KWESTIA TERMINÓW REALIZACJI DOSTAW W OKRESACH ŚWIĄTECZNYCH?

W tych okresach spodziewamy się większej ilości zamówień. Jeśli będą przewidywane jakieś opóźnienia będziemy na bieżąco informować na naszej stronie internetowej i  w kanałach społecznościowych. Zwróć szczególną uwagę na kanały informacyjne BBQ.PL przed świętami Bożego Narodzenia i Wielkanocy jak Facebook i Instagram.
 

Sprawdź stan połączenia z internetem