FAQ

Zapytaj doradcę

LISTA NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANYCH PYTAŃ PRZEZ NASZYCH KLIENTÓW

Jest wiele możliwości. Szczegółowe dane teleadresowe znajdują się w zakładce KONTAKT. Możesz skontaktować się z nami drogą mailową wysyłając wiadomość na adres  sklep@bbq.pl lub przez formularz kontaktowy. Twoje zapytanie zostanie rozpatrzone najszybciej jak to jest możliwe przez jednego z naszych doradców Klienta! Możesz również skontaktować się z nami na naszej stronie na Facebooku lub Instagramie. Jeśli masz pilne zapytanie nie wahaj się i dzwoń. Doradca z Biura Obsługi Klientów jest dostępny pod telefonem: +48 606 351 072. Telefonicznie można się z nami skontaktować od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00.

Staramy się stworzyć najlepsze warunki dla Twojego mięsa podczas transportu paczki. W przypadku zarówno świeżego jak i mrożonego mięsa niezbędne jest odpowiednie zabezpieczenie temperatury na co składa się karton, dobrze izolowane opakowanie styropianowe, żele chłodzące (w przypadku produktów mrożonych suchy lód) i wysokiej jakości opakowanie próżniowe zapewniają świeżość mięsa . Dodatkowo realizowana jest przesyłka kurierska ekspresowa (z dostawą następnego dnia) żeby jak najszybciej dotarła do Klienta i żeby łańcuch chłodniczy pozostał zachowany. Każda paczka jest starannie, ręcznie pakowana i dokładnie sprawdzana przed wysyłką. 

Profesjonalne (szybkie) zamrażanie mięsa w bardzo niskiej temperaturze (-18°C) gwarantuje utrzymanie najwyższej jakości kulinarnej mięsa. Mięso zamrożone profesjonalnie można przetrzymywać w zamrażarce przez wiele miesięcy. To jest atrakcyjna opcja dla tych, którzy część zakupionego mięsa zamierzają wykorzystać później niż w kilka dni od dostawy. Trzeba też pamiętać o powolnym rozmrażaniu przed przygotowaniem (np. dzień przed przygotowaniem można włożyć do lodówki, aby powoli mięso się rozmroziło).
Nasze produkty mrozimy profesjonalnie !

BBQ.PL to sklep internetowy i nie posiadamy swojego firmowego sklepu stacjonarnego. Możesz składać zamówienia przez całą dobę na naszej stronie internetowej. 
Produkty pod naszą marką Tendermeat dostarczamy jednak także do wiodących sieci detalicznych w Polsce takich jak Auchan lub Carrefour. 

Zapraszamy do skorzystania z bazy przepisów i porad kulinarnych na naszej stronie Kulinarne inspiracje lub do odwiedzenia naszego bloga kulinarnego o mięsie Stekopedia.pl .

Tak w godzinach pracy biura od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00 można złożyć zamówienie telefonicznie w dowolnym momencie.
Nasi doradcy klienta chętnie doradzą w kwestii doboru właściwego steka lub innego produktu.  Odpowiedzą na wszelkie pytania dotyczące mięsa i warunków dostawy. Zadzwoń. Z przyjemnością przyjmiemy Twoje zamówienie.

Produkty zarówno Polskie jak i  importowane sprzedajemy w następujących wariantach:
•    porcjujemy w zakładzie na steki i pakujemy próżniowo w vacuum;
•    oferujemy w całości, w elementach.

Wszystkie nasze przesyłki są odbierane przez kuriera około godziny 14:00 i dostarczane następnego dnia więc czas transportu nie jest zbyt długi. Nasze towary pakujemy do specjalnych pojemników ze styropianu (tzw styroboxów), wypełnionych żelowymi wkładami chłodzącymi w przypadku produktów chłodzonych i suchym lodem w przypadku produktów mrożonych. Ilość wkładów i suchego lodu dopasowujemy w zależności od temperatury zewnętrznej i ilości produktów. W ten sposób zapewniamy, że łańcuch chłodniczy nie zostanie przerwany przez cały czas dostawy. Dodatkową warstwę izolacji stanowi karton, w którym umieszczamy styrobox.  

Każda paczka otrzymuje unikalny numer śledzenia przesyłki od DPD w dniu nadania. Ten numer otrzymasz e-mailem. Wpisując na stronie DPD numer śledzenia przesyłki, możesz sprawdzać na jakim etapie jest aktualnie dostawa. W dniu dostarczenia otrzymasz także kontakt telefoniczny do kuriera, aby być z nim w kontakcie w razie potrzeby. 

Ponieważ pracujemy z artykułami spożywczymi wymagającymi odpowiedniej temperatury przechowywania uzgadniamy z Tobą dokładny termin dostawy. Więcej szczegółów na temat terminów realizacji znajdziesz w zakładce DOSTAWY I PŁATNOŚCI w punkcie 5 TERMIN DOSTAWY. Prosimy o zrozumienie, że nie możemy po prostu zostawiać przesyłki przed drzwiami jeżeli chcemy zachować trwałość i świeżość produktów :). Jeśli chcesz, żebyśmy zostawili przesyłkę na przykład u Twojego sąsiada, upewnij się, że będzie ona przechowywana u niego w chłodnym miejscu do czasu aż będziesz mógł ją odebrać.

Długość terminów przydatności do spożycia poszczególnych produktów różni się w zależności od rodzaju i gatunku mięsa, od tego czy produkt jest mrożony czy chłodzony. Szczegółowe informacje na ten temat można znaleźć w zakładce „Szczegóły produktu” na stronach produktów. Ponadto na etykiecie produktu wskazujemy termin przydatności poszczególnych produktów.
•    Gwarantujemy minimalny okres przydatności do spożycia wynoszący 7 dni w przypadku chłodzonych steków wołowych.
•    W przypadku chłodzonych elementów wołowych przeznaczonych do dojrzewania minimalny okres trwałości 14 dni. 
•    Minimalny okres przydatności do spożycia dla jagnięciny chłodzonej wynosi 7 dni.
•    Gwarantujemy minimalny okres trwałości 90 dni dla produktów mrożonych.

Dla nas kluczowa jest Twoja satysfakcja i zadowolenie z produktu.
Jeśli nie jesteś zadowolony, ponieważ Twoje towary są uszkodzone lub rozmrożone! Nie ma problemu! Składając reklamację, zwróć uwagę na następujące kwestie, aby proces przebiegł jak najsprawniej:
Wszystkie reklamacje i skargi przyjmujemy telefonicznie w ciągu 24 godzin od odebrania przesyłki. Prosimy o pozostawienie zareklamowanych produktów w oryginalnym opakowaniu i przechowanie ich w warunkach chłodniczych, dopóki problem nie zostanie wyjaśniony.
Oczywiste uszkodzenia techniczne opakowania powstałe podczas transportu muszą zostać niezwłocznie zgłoszone dostawcy i potwierdzone przez dostawcę przesyłki. Uszkodzenia powstałe podczas transportu, które nie były od razu zauważone, muszą zostać zgłoszone przewoźnikowi na piśmie w ciągu 24 godzin.
Uzasadnione wady produktu zostaną przez nas uwzględnione (wykonaj i wyślij do nas zdjęcia produktu i etykiety z terminem przydatności), a produkty niezwłocznie zostaną wymienione i dostarczone. 
Niestety nie jesteśmy już w stanie uwzględnić reklamacji towarów, których wady nie zostały zgłoszone w wyżej wymienionym terminie. 
Prosimy miej na uwadze to, że mięso jest towarem biologicznym i pewne kwestie jakościowe mogą się wydarzyć nawet jeśli było prawidłowo przechowywane i jest w terminie. 
Więcej na temat procesu reklamacji znajduje się w REGULAMINIE sklepu internetowego  § 11.

Z reguły każde zamówienie jest kilkakrotnie sprawdzane przez naszych pracowników. Błędy mogą się jednak zdarzyć. Jeśli w zamówieniu znajdziesz produkty inne niż zamówione, umieść towar w chłodnym miejscu i niezwłocznie poinformuj nas o tym (w ciągu 24 godzin).
W przypadku brakujących produktów jeśli karton jest nienaruszony i brakuje jednej lub więcej pozycji, prosimy o natychmiastowe powiadomienie mailem lub telefonicznie.

Nasze testy przechowalnicze wykazały, że wysyłane przez nas paczki gwarantują chłodzenie do 48 godzin. Ponieważ zazwyczaj realizujemy dostawę w ciągu 24 godzin, jest odpowiedni zapas czasowy i można zaakceptować spóźnioną przesyłkę. Jeśli produkty są chłodne w momencie dostawy, mięso jest bezpieczne do spożycia. 

W tych okresach spodziewamy się większej ilości zamówień. Jeśli będą przewidywane jakieś opóźnienia będziemy na bieżąco informować na naszej stronie internetowej i  w kanałach społecznościowych. Zwróć szczególną uwagę na kanały informacyjne BBQ.PL przed świętami Bożego Narodzenia i Wielkanocy jak Facebook i Instagram.