Dostawy i płatności
1. Konto Klienta
Możesz dokonywać zakupów bez zakładania konta Klienta. Ale zachęcamy do jego założenia co ułatwi Ci śledzenie przesyłki oraz kolejne zakupy. Aby założyć konto przejdź do rejestracji.
W wygodnym panelu Klienta znajdować się będzie historia twoich zamówień, zapisane ulubione produkty, przepisy z bloga Stekopedia oraz indywidualnie przyznane kody rabatowe.
Zaletą jest także to, że składając kolejne zamówienia nie będziesz musiał za każdym razem podawać danych do wysyłki.
Dodatkowo dostępne będą funkcjonalności Kart Podarunkowych: podgląd zamówionych kart podarunkowych, które w dowolnym momencie będziesz mógł przesyłać na maila do kogo chcesz w ramach super prezentu. Przesyłając kartę podarunkową możesz podać imię obdarowywanego i napisać treść życzeń.
A najważniejsze, że robiąc zakupy po zalogowaniu na konto, za każdy zakup otrzymasz punkty w Programie Lojalnościowym BBQ.PL, którymi możesz płacić przy kolejnych zakupach.
2. Wysyłka i termin dostawy
Biorąc pod uwagę charakter naszych produktów oraz nasze zaangażowanie w utrzymanie najwyższej jakości zamówionych produktów współpracujemy tylko z zaufanymi przewoźnikami. Zapewniają oni dostawę na czas, z zachowaniem odpowiednich warunków chłodniczych na czas transportu.
Obecnie realizujemy dostawy na terenie całego kraju, stosując zróżnicowane rozwiązania logistyczne dostosowane do konkretnej lokalizacji. W koszyku realizacji zamówienia wprowadź kod pocztowy w adresie zamówienia. Pokażą się dostępne opcje dostawy dla Twojego adresu.
Dajemy gwarancję, że Twoja przesyłka będzie przygotowana z największą starannością, z zachowaniem zasad bezpieczeństwa żywności oraz z zapewnieniem, że produkty chłodzone otrzymasz schłodzone, a mrożone zamrożone.
W przypadku wszystkich kurierów korzystamy z usługi dostawy ekspresowej następnego dnia po wysłaniu (dostawa do 24h od nadania wysyłki), aby Twoje produkty dotarły do Ciebie jak najszybciej.
W przypadku DPD oraz DPD Food w momencie nadania przesyłki otrzymasz drogą mailową informacje o numerze listu przewozowego do śledzenia. W dniu doręczenia otrzymasz także powiadomienie z numerem kontaktowym do kuriera, żeby być z nim w kontakcie w razie potrzeby.
Zamówienia przyjmujemy cały tydzień. Termin dostawy określasz sam w kalendarzu, który znajduje się w koszyku Twojego zamówienia. Wybierz dogodny dla Ciebie termin żebyś mógł odebrać przesyłkę w dniu dostawy.
- DPD Classic - klasyczny kurier dostępny jest w całej Polsce bez wyjątków. Przesyłkę zabezpieczamy w przypadku produktów chłodzonych styroboxem oraz wkładami chłodzącymi, a w przypadku produktów mrożonych styroboxem oraz suchym lodem. Dzięki temu produkty zachowują odpowiednią temperaturę na czas transportu. Dostawy realizowane są w dni robocze podczas godzin dziennych.
- DPD Food - opcja dostępna w dużych aglomeracjach miejskich. Produkty są zabezpieczone kartonem lub torbą termiczną z wkładami chłodzącymi. W przypadku produktów mrożonych dodatkowo dodawany jest suchy lód. Cały czas transportowane są w warunkach chłodniczych. Dostawy realizowane są w dni robocze podczas godzin dziennych.
- Goodspeed - to nocny kurier dostępny w około 6000 miejscowościach na terenie Polski. Produkty są zabezpieczone kartonem lub torbą termiczną z wkładami chłodzącymi. W przypadku produktów mrożonych dodatkowo dodawany jest suchy lód. Cały czas transportowane są w warunkach chłodniczych. Dostarczane są bezpośrednio „pod drzwi” Klienta w nocy, podobnie jak to ma miejsce w przypadku typowych cateringów dietetycznych.
*Czasami kurierom zdarzy się nie dotrzymać terminu dostawy z przyczyn obiektywnych i przełożyć dostawę o kolejne 24 h. Są to rzadkie wyjątki, ale występują. Niestety nie mamy na to wpływu. Dlatego w dostawach DPD Classic przesyłki zapobiegawczo zabezpieczamy na 48h, aby trzymały odpowiednią temperaturę (DPD Food oraz Goodspeed cały czas znajdują się w chłodni więc nie wymagają dodatkowego zabezpieczenia chłodniczego). Dodatkowo sami śledzimy każdą przesyłkę i jesteśmy w stałym kontakcie z kurierami. Natychmiast reagujemy jeśli widzimy, że próbują przesunąć dostawę. O ewentualnych opóźnieniach poinformujemy Cię niezwłocznie mailowo lub telefonicznie.
3. Metody płatności
Wybierz wygodną dla Ciebie metodę płatności spośród następujących opcji:
- płatność elektroniczna PayU oraz Przelewy24;
- płatność kartą płatniczą;
- przelew elektroniczny tradycyjny.
W przypadku płatności kartą kredytową wprowadź wszystkie istotne dane. Płacąc kartą Mastercard lub VISA, przygotuj swój kod bezpieczeństwa.
4. Potwierdzenie
Przed ostateczną wysyłką zamówienia sprawdź ponownie wszystkie szczegóły.
Po wysyłce otrzymasz potwierdzenie zamówienia na podany adres e-mail.
W razie pytań lub wątpliwości skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta, który chętnie udzieli Ci wszystkich informacji o zamówieniu. BOK działa w godzinach 8:00-16:00 od poniedziałku do piątku.
Życzymy Smacznego!